Aanstaande activiteiten

Laden Activiteiten

« Alle evenementen

Daguitstap naar Bornem – Hingene – 18 augustus

donderdag 18 augustus: 08:00

Twee kastelen, Paviljoen De Notelaer, lunch in restaurant Scaldu, koffie aan de Schelde en een wandeling: de dag kort samengevat.
In het kasteel d’Ursel bezichtigen we de tentoonstelling van wandtextielen, Print&Paint.
Het  versterkte renaissancekasteel van Filips van Marnix, heer van Sint Aldegonde, onderging een grondige renovatie.
Architect Hendrik Beyaert toverde het om tot een grote waterburcht, evenwaardig met de kastelen van de Loire in Frankrijk. De ligging langs de Oude Schelde is poëtisch.
We sluiten de dag af met koffie in Paviljoen De Notelaer en – voor wie wil – met een wandeling in het Land van Stille Waters.

We vertrekken om 8 uur stipt met de bus op de parking achter de Sint-Antoniuskerk.

 

Prijs:   € 107 (autobus en koffie/thee-middagmaal-gebak). Wie zelf een picknick meebrengt, betaalt € 77.

 

Reserveren:  stuur een e-mail naar activiteiten@davidsfondsbrasschaat.be   of  telefoneer naar Ria Keysers (03 652 12 86).
Indien deze activiteit volzet zou zijn, komt u op de wachtlijst.
Wacht dus met betalen totdat u een bevestiging ontvangen hebt van een plaats in de beperkte capaciteit van de bus.

Inschrijven en betalen:

  • Alle betalingen gebeuren op rekening BE46 4151 1669 3136 op naam van Davidsfonds Brasschaat, met de vermelding “Bornem”.
  • U bent pas ingeschreven wanneer u betaald hebt.

Gegevens

Datum:
donderdag 18 augustus
Tijd:
08:00
Activiteit Categorie:

Locatie

Sint-Antoniuskerk
Armand Reusensplein 2
2930 Brasschaat, België
Telefoon:

Organisator

Davidsfonds Brasschaat
Telefoon:
03 652 12 86
E-mail:
activiteiten@davidsfondsbrasschaat.be
Bekijk de site van Organisator

Gegevens

Datum:
donderdag 18 augustus
Tijd:
08:00
Activiteit Categorie:

Locatie

Sint-Antoniuskerk
Armand Reusensplein 2
2930 Brasschaat, België
Telefoon:

Organisator

Davidsfonds Brasschaat
Telefoon:
03 652 12 86
E-mail:
activiteiten@davidsfondsbrasschaat.be
Bekijk de site van Organisator